Nieuwe huisstijl maar toch herkenbaar

ZIJN HAARMODE

Toen Robert Smulders deze 100 jaar oude kapsalon overnam wilde hij zijn eigen visie tonen, zonder de historie te verliezen. Er moesten nieuwe klanten aangesproken worden, zonder de bestaande klanten tegen de haren te strijken.

Authenticiteit uitstralen met een moderne huisstijl

Het nieuwe logo combineert klassieke kleuren met moderne lettertypes. De kleuren uit het logo vormen ook de basis voor de huisstijl stalen. Door ook in de huisstijl te beschrijven hoe er omgegaan moet worden met fotografie, copy en illustraties zorgen we voor herkenbaarheid van het merk in alle uitingen. Door retro foto’s out of context te gebruiken en deze te combineren met korte / duidelijke teksten, is de naamsbekendheid van deze herenkapper aanzienlijk gestegen. 

Direct weten wat de mogelijkheden zijn?

Tijdens een intake gesprek vertellen we je alles over onze werkwijze en waar we kansen voor jouw merk zien. Om meteen een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden, delen we succesverhalen van eerdere projecten. Voor iedereen is er een passende oplossing. Neem eens contact op. Het zal je verbazen hoeveel er mogelijk is.