Voor wie maak je een brochure?
Dit oer-Hollandse bedrijf levert e-bike met de geweldige mechanische eigenschappen, hoogwaardige onderdelen van bekende merken tegen een zeer betaalbare prijs. Maar hoe val je op tussen al die concurrenten?
Kwaliteit moet je uitstralen
In het verleden had Trenergy zelf het promotiemateriaal gemaakt. Wat hieraan opviel was dat er veel nadruk op de technische specificaties gelegd werd. Het was vooral gericht op de verkoop aan de reseller en niet aan de eindgebruiker. Hierdoor kwamen de uitingen kill en afstandig over.
Met het ontwerpen van de nieuwe uitingen is er goed gekeken naar wat de consument (eindgebruiker) beweegt. Met deze bevindingen is er gestart met het ontwerp van een brochure waarin sfeerfotografie, USP’s en duidelijke uitleg samenkomen.
Het resultaat is een gelikte brochure die ervoor gezorgd heeft dat de verkoop enorm is toegenomen.
Direct weten wat de mogelijkheden zijn?
Tijdens een intake gesprek vertellen we je alles over onze werkwijze en waar we kansen voor jouw merk zien. Om meteen een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden, delen we succesverhalen van eerdere projecten. Voor iedereen is er een passende oplossing. Neem eens contact op. Het zal je verbazen hoeveel er mogelijk is.