Behoud de interesse van je klanten met online marketing
Nadat we de website voor het NAHuis hadden gemaakt was de vraag of dat we de interactie met de bezoekers konden vergroten. Zoals bij veel bedrijven en instanties waren niet alle nieuwsitems voor alle lezers bedoeld. Door zowel op de website als in de nieuwsbrieven een duidelijk onderscheid te maken tussen bezoekers, personeel en externe geïnteresseerde kan er heel direct per doelgroep informatie verstrekt worden.
Extra hulp bij het vullen van het nieuwsblog
Het is altijd ons doel om klanten controle te geven over hun eigen media uitingen. Zo maken we voor elke website een unieke handleiding. Tijdens de oplevering nemen we deze samen door. Zo kan jij zelf je nieuwsblog vullen met nieuwe items en leren we je ook hoe je deze items zelf kunt verzamelen in een e-mail nieuwsbrief.
Toch zijn er ook bedrijven die dit werk liever willen uitbesteden. Geen probleem natuurlijk. Voor elke soort klant is er een geschikte oplossing. Zo helpen wij het NAHuis de input die door de bezoekers in Word gemaakt wordt om te zetten naar pakkende nieuwsitems voor op de website. Ook zorgen wij ervoor dat alle doelgroepen precies de juiste informatie toegezonden krijgen in een terugkerende nieuwsbrief.
Direct weten wat de mogelijkheden zijn?
Tijdens een intake gesprek vertellen we je alles over onze werkwijze en waar we kansen voor jouw merk zien. Om meteen een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden, delen we succesverhalen van eerdere projecten. Voor iedereen is er een passende oplossing. Neem eens contact op. Het zal je verbazen hoeveel er mogelijk is.